7 Ocak 2017 Cumartesi

Ben nasıl sonbahar kızıyım?

23 yıldır kendimi sonbahar kızı diye tanıttım durdum. Eylülde doğduğum için en sevdiğim mevsim sonbahar dedim çünkü o daha çok ben gibi hissettiriyordu. Aslında hala çok farklı düşünmüyorum ama geçtiğimiz haftaların bana fark ettirdiği şey ne kadar soğuk olursa olsun ortada kar varsa ben mutluyum. Üşüyorum hatta çok üşüyorum, sokakta bir hayvan gördüğüm gibi alıp montumun içine sokasım, eve alasım ya da onu güvenli bir yere götüreyim istiyorum ama anca çantamdan çıkardığım mamayı veriyorum diye çok üzülüyorum ama kar yağarken ya da yağdığında ortalığın o ışıl ışıl görüntüsüne hayranım. Geçtiğimiz seneye kadar gittiğim okulum dağın tepesinde olmasıyla alıştım sanırım bu görüntüye. Şimdi bile saate bakmadan sokağa çıkıp minik bir yürüyüş yaptım ve bir kez daha oturduğum yerden kaynaklı bir gurur hissettim çünkü çevremizde ağaçları kesilmeyen tek sokak sanırım bizimki ve görsel şölen sunuyor sırf bu yüzden.
Geçtiğimiz haftalar boyu çok düşündüm, birçok yeni karar aldım ve uygulamaya başladım. Hala bir şeyler eksik çünkü eski Cha olabilmiş değilim ama ben de Lady gibi 2017 için kendime çok görev verdim. 2016 boyunca kendime verdiğim sözlerin hiçbirini neredeyse tutmadığımı fark ettim ve son aya sığdırabildiğimi sığdırdım. Yaptığım en büyük şey de Avusturya ziyaretim oldu. Orada bir tanıdığım mı vardı? Hayır. Birileriyle mi gittim? Hayır. Hayatım boyunca yaptığım en çılgınca şeydi tek başıma farklı bir ülkeye gitmek. 2016 için son karı orada gördüm hatta. Oradan liseden çok eski bir arkadaşın yanına Macaristan'a geçtim orada tek olmadığım için daha çok eğlendim sayılabilir ama Avusturya'nın yeri bende hep bambaşka olacak.  En çok üzüldüğüm nokta çok kısıtlı olan zamanım yüzünden gidemediğim başka yakın ülkeler oldu ki kapıyı bir kere açınca gerisi gelir umuduyla düşünmüyorum üstüne daha fazla. Mine'yi şimdiden ikna etmeye çalışıyorum hatta bir Balkan turu için de bakalım biraz zaman geçmeli onun için. Bir de maddi açıdan kendimi toparlamam gerekiyor tabi o ayrı mesele. Minik gezim çok planlı olmadığı için belimi güzel büktü doğrusu. Hatta normalde Macaristan'a da gitmeyecektim ama paylaştığım fotoğrafı gören arkadaşımın yazmasıyla onun da yanına geçtim. Yıllar geçmiş olmasına rağmen yanına çağırmış olması da içimi ayrı ısıttı doğrusu. Kısaca her kuruşuna değdi.
Döndüğümden beri çok yoğun çalışıyorum. Zaten geçen ayki son yazımda da bunun yüzünden isyan ediyordum. Tatil biraz kendime getirir diye düşünmüştüm ama pek faydası olmadı hatta işten ayrılmayı bile düşünüyorum şu ara ama iş bulmadan önceki hallerim de aklıma geldikçe "Cha otur oturduğun yerde" diyorum kendime. Biraz karışık kafam, mutlu muyum değil miyim emin olamıyorum. Bugün bile eve dönerken yeter diyordum ama biraz önce çıktığım yürüyüş iyi geldi. Sanırım bu motivasyonla birkaç ay daha çalışıp yeni gezi planları için para biriktirebilirim. Ayrı ev mi? O biraz bekleyebilir, gezmek daha çok hoşuma gitti doğrusu.

6 yorum:

  1. Seyahatler genelde iyi geliyor insana. Sorunlardan uzaklaşıp güç toplamaya yarıyor. Seyahat tarihi belirleyip bu tarihin gelmesini beklemek bile motivasyon oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok kısa ama çok güzeldi. Gerçekten insanı kendi özüne döndürüyor bu geziler. Benim belirlediğim net bir tarih yoktu vizem çıksın gidicem dedim ki öyle de yaptım. Plansız ve ayarlanmamış olduğu için pahalıya patladı ama bundan sonrası planlı ve daha güzel olacak! :D

      Sil
  2. hahah daha dun aksam su tutmaya basladigim gunluge karda oynamayi sevmeyen buyukannen karin o yansittigi sokak isigini gecrnin sessizliginde seviyor yazdim. hatta dunyanin gunese benzedi tek zaman gibi romantik cumleler kurdum ki okuyunca benim gibi okuzse sevgilisine edebileceği iki cift lafi olsun diye. kredi kartlarimi iptal ettirdim bu hafta ici. :D bu kez basaracagiz ben inaniyorum buna. iki yil onceki bizi seviyorum :D ya senin icin cok sevindim cidden bende istiyorum. hatta tek basima sinemaya bile gidememis biri olarak benim icin buyuk adim. bakarsin birlikte bir seyler yapariz :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Komiktir benim bile içimden şair ruhlu bir şeyler çıkıyor her yer bembeyaz olunca ahahaha. Tamam belki kağıda öyle romatik şeyler dökemem ama olduğu kadar. Bizim için bu bile büyük gelişme ahahahaha. Sinemaya tek gitmişliğim vardı önceden ama şimdi ayda en azından bir kere tek gitmeye karar verdim. Sürekli yanıma birini bulamıyorum malum :D Onu da yaparız biz ben inanıyorum :D

      Sil
  3. ÖZGÜR RUHLU OLMAK BÖYLE BİR ŞEY :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendi kendimi kısıtlıyordum önceden ama şimdi kısıtlamıyorum. Ne yapabiliyorsam yapıyorum :)

      Sil