12 Ekim 2015 Pazartesi

İçine prenses kaçmış senin

Hayatıma ne kadar erkek girmişse (bu dayı olur abi olur arkadaş, sevgili vs.) hepsi grip bile olsa sanki dünyanın en kötü hastalığına yakalanmış gibi tepki veriyor. Abim bu prenseslik konusunda bir numara diyebilirim ama. Adamın pazartesi akşam annemi arayıp "anne ben iyi değilim, hiçbir şey yapacak halim yok" demesi üzerine annem tarafından abimin okul diye geldiği ama bir türlü mezun olamadığı şu karadeniz şehrine geldim. Nasıl sevmiyorum burayı belli değil tabi o kısmı geçiyorum.

Arkadaşlar abime dayanamıyorum ben. Normal bir insan şimdiye kadar düzelirdi ama o düzelmiyor! Hatta bence daha kötü oldu çünkü prensesliği yanına bir de huysuzluk geldi. Ne isteği bitiyor ne saçmalaması! Yelda'yı aradım gelsin o baksın sevgilisine diye ama o da okulunu bahane etti diye gelmedi. Yani kaldım bir başıma abimin yanında. Yemeği, bulaşığı, çamaşırı falan olsa sadece keşke ama huysuz bir abi... Düşman başına resmen. Sabah tarhana çorbası istedi ben de annemden tarif alıp yaptım mesela ama sonra vazgeçmiş beyfendi keşke tarif aldıktan sonra başlarken ona söyleseymişim de başka bir şey istediğini söyleseymiş. Nereden öğreniyor bu tür nazları bir anlasam gam yemeyeceğim ama bizde tripli, nazlı insan da yoktur ki ona benzesin.

Bir de ipe sapa gelmez arkadaş grubu var tabi abimin. Normalde kesinlikle benimle tanıştırmadığı ama şimdi onun evine gidip geldikleri için mecbur tanıştığım kişiler... Geçtiğimiz senelerde birlikte bir kaza geçirmiş ve abim kırık bir kolla gezmek zorunda kalmıştı ama arkadaşlığı devam ediyor. Ayaklı kül tablası gibi hepsi. Bir de gerzekler ki sormayın kovuyorum anlamıyorlar falan çok sinir bozucular! Abim bir an önce iyileşse de şu nazlardan ve triplerden kurtulsam keşke.

16 yorum:

  1. Erkeklerin hepsi böyle galiba Cha. Babam başta olmak üzere kuzenlerimde en ufak bir hastalanmalarında sanki kanser olmuşcasına yatıp ah vahlanıyorlar :D Ben hallerine çok güldügüm için beni kovuyorlar yanlarından ama cok komikler ya :)) Abin uzatmalı hasta olmasın sakın? Yapılan hizmetler vs. hoşuna gitmiş olabilir :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk geldiğim gün kapıyı açmadı ya. Panik yaptım bayıldı kaldı mı bir yerde diye anahtarı bulup kapıyı açana kadar aklım çıktı. Ama beyfendi yatıyordu yan gelip ohh. İlk iki gün iyi değildi evet ateşi vardı hatta ilk gece acile götürdüm ama sonra bir şeyi yok ilaçları düzenli alındı falan yok yani şu saatten sonrası naz sadece -_-

      Sil
  2. Ahahah, erkek kardeşimi gördüm sanki, neyseki çok harika bir ilişkimiz yok benden çok şey istemez. Haftasonu eve gitmiştim bizimki de grip olmuş, zannedersin ölümcül hastalık, ateşi yok denecek kadar az ölüüüüyoyoooomm diye bağırdığını biliyorum :D genel olarak erkekler çok aşırı nazlı oluyorlar hastayken :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kırk yılda bir hasta oluyorlar onda da prenses kesiliyorlar bu nedir ama ya. Herkes gibi senede bir hasta olsalar böyle dertleri olmaz bence. Yok ama ben de kendi hastalığımda ona yerleşip kendime bastırmayı bilirim :D

      Sil
  3. Yelda nin ona yaptiklarinin acisi bence senden cikiyor. Ondan ogrenmistir kesin. Bu kiz bu cocuga kotu ornek oluyor yok belli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yelda bence abimin hastalık triplerini bildiği için okulu bahane etti var ya yoksa normal zamanda okulu ne zaman taktı ki şimdi gelmesin -_-
      Yok küçükken de bu böyleydi hiç değişmeyen tek huyudur bu hatta. Yelda çok başka şeylerde kötü örnek oldu abime. Hoş abim de Yelda'yı bozduğu söylenebilir ama içinde varmış o kızın abimin suçu yok ahahahahaha

      Sil
  4. O tarhanayı kafasına boşaltmalıydın bence hakketmiş yani!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tarhanayı sevmem he o istedi diye yapmıştım. Yok sana başka çorba dedim tıpış tıpış içti hepsini ama gelemiyorum bu nazlara bu nedir ya

      Sil
  5. Kendimi övmeyeyim de ben süper bi abiymişişm ya :D Hatta aklıma da ne geldi biliyor musun? Kız kardeşlerime bir post mu yazdırsam blogumda artılarımı eksilerimi yazın diye :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok eğlenceli olabilir aslında bunu iyi bir düşün derim :D abimin blogumdan haberi olsa ben de ona yazdırırdım da şimdi desem olay olur :D

      Sil
    2. Tabi sonrasında biraz da tehdit şiii düzgün şeyler yazın bak diye. Cips kola ve sınırsız çekirdek istiyorsanız :D

      Sil
    3. Çok eskiden ilk blogum zamanında herkesin bildiği bir yerdi orası en yakın arkadaşıma yazdırmıştım kendimi hiç de okumadan yayınlamıştım. Sonradan fark etmiştim çok yanlış bir şey yaptığımı ahahahaha. Sana da öyle olmasın sonra :D

      Sil
    4. Ben de ne yazmış acaba diyodum sonrasında pişman oldum deyince güldüm :D
      Son yazımda bir mim paylaştım sen de yazarsan sevinirim.
      http://1deliningunlukleri.blogspot.com.tr/2015/10/gune-baslama-mimi.html

      Sil
    5. Ooo mim mi hemen yapıyorum o zaman :D

      Sil
  6. Kendimden bilirim, erkek nazı hiç çekilmez. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tanıdığım bir erkek bile aksini söylemedi, belli herkesin nazlı geçtiği dönemleri var :D

      Sil