29 Ağustos 2015 Cumartesi

Evli çiftlerden halliceyiz

Emre'nin dün akşam anahtarı olduğu halde kapıyı bana açtırmasıyla ilginç bir diyalog başladı aramızda. İşten eve dönerken istediğim bir şey olup olmadığını sormuştu ben de patlatmalık mısır ve içecek bir şeyler istedim falan neyse, kapıyı çaldı geldiğinde. Telefon ve kapı çaldığında yerinden pek kıpırdayan biri olmasam da kapı 2 kere çalınınca oflaya poflaya kalktım açtım. Emre'yi karşımda görünce de doğal olarak çemkirdim "anahtarın var niye açmıyorsun sen" diye. Tabi beyimiz durur mu cevap verdi hemen "isteklerini aldım elim kolum dolu nasıl açayım" diye. Gören de dünyayı aldırdım sanacak ya neyse işte dün bu olduktan sonra odalara çekilene kadar normal sohbet muhabbet gittik ikimiz de. Bugün de öğlen işe gideceği için o fazladan uyudu ben de kahvaltı hazırladım, uyandırdım, işe yolladım derken akşam yine kapıyı bana açtırdı üstüne de "sen varken anahtara ne gerek var güzelim" diyerek yanağımdan makas alıp kuruldu koltuğa. "İyice evli çifte döndük farkındasın dimi" diyince bu sefer de "yok almam ben seni, kaç gündür aç geliyorum bi tabak koymadın önüme" dedi. Oysa genelde 10.30-11 gibi geldiği için akşam yemeği yemediğini kendisi taaa ne zaman söylemişti. Önüne yapıp koyanı olmadığından yemiyormuş beyfendi. Huyuna gideyim aç kalmasın diye ne yapayım diye sordum odalara geçmeden önce ve çocuğun gözleri parladı yemek yapacağımı duyunca. Defne'nin yemeklerini daha çok sevdiğini biliyorum tabi de ben de o kadar kötü değilim yani... Ev yemeğiyse ev yemeği ki onun da istediği bu sadece anladığım kadarıyla. Şu çocuğa bir sevgili bulabilseydik düzgün en azından gözüm arkada kalmazdı ama kendi halledecek artık. Bu arada başta "ya işte istediğin bir şeyi yap" falan dese de sonradan karnıyarık istedi. İlk söylediğinde bi bön bön baktım suratına sonra bozuntuya vermeden tamam dedim yaparım. Nasıl yapacağımı bilmiyorum ama çok zor olmadığını düşünüyorum. Tek sorun kıyma kokusu olacak ki en büyük sorunum da o zaten. Hayır yani tamam yarın 7 gibi gelecek eve de bu sıcak havada ağır yemek mi yenir ya nasıl bir mide var bu çocukta anlamış değilim. Neyse artık bakalım nasıl bir sanat eseri çıkaracağım beyime.

8 yorum:

  1. Ya siz çok mu şekersiniz bana mı öyle gözüktü. Sen annene de bak dekan tatilde imzalatamadım bir hafta daha kal. Yazıl çocukta ev yemeğine hasret kalmış. Etsiz bir şey olmaz mıymış ya. Kokusu fena olur şimdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birazcık öyle olduk sanırım da hep sıkıntıdan bunlar ahahahahaha. 3 gün daha buradayım bakalım daha fazla uzatmak da zor ya neyse bakarım bir çaresine artık :D
      Ya aslında geçenlerde Batu'yla rakı balık falan dediler ondan korktum balık isteyecek diye. Hani onun kokusundansa azıcık kıyma kokusuna dayanabilirim bence. Hatta markete çıkıyorum şimdi malzeme listesi aldım bile :D

      Sil
  2. Sabah sabah benim de canım çekti ya. Yanına da cacık ne güzel olur. Sanırım çok açım gidip kahvaltı yapsam iyi olacak :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cacık ve şehriyeli pilav gidermiş yanına diye onlardı da yapmayı düşünüyordum ben de :D ama ne çorba yapsam ya da yapsam mı karar veremedim

      Sil
  3. Aynı durum benim ve ev arkadaşımın arasında da yaşanıyordu. Bir taraftan çok eğlenceli bir durum. Diğer taraftan da yıllarca aynı evde yaşayınca salonda bıraktığı kokan çoraplarını toplamak işkenceydi. :D

    Ben etli yemekleri yaparken, burnumu ve ağzımı maske ile kapatıyorum. :D Aynı sıkıntı sende de varsa dene bence. Ya da burnundan değil ağzından nefes al yemeği yaparken. O da işe yarıyor. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kapı açmaya üşenmesem gerçekten eğlenicem ama çok üşeniyorum. :D Hayır ben anahtarım varken ona kapı açtırsam kim bilir ne der ama o yapınca oh ne güzel :D

      Birazdan başlayacağım yapmaya bakalım ölmezsem iyidir diye düşünüyorum. Hayır bu evde tülbent ya da benzeri bir şey de bulamam ki ağzımı burnumu kapatayım. Neyse denerim ağzımdan nefes almayı, işe yararsa hayatımı kurtarmış sayılırsın drama :D

      Sil
  4. Aneeeem...
    Erkek milleti... Eş dost sevgili kuzen kardeş hiç fark etmez. Evde kullanılacak dişi bulurlarsa fena sömürürler ha benden söylemesi... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilirim bilirim her fırsatta yaşıyorum bunu kaçış yok. Biri bitse diğeri başlıyor ahh ah :D

      Sil