28 Mayıs 2015 Perşembe

Bu nedir arkadaş ya

Son zamanlarda edindiğim en eğlenceli hobi olarak çevreyi dinlemek zaman zaman çok ilginç insanlar görmeme neden oluyor. Öncelikle onlardan biri sabah otobüste hayattan bezmiş arkadaşına bir şeyler anlatan kız. Gerçekten arkadaşı "benim burada ne işim var" der gibi çevreye bakarken konuşan kız "erkeklerin bana bakması güzel tabi de bir anda bir grup erkek bakınca tedirgin oluyorum" demesiyle onları dinlemeye başladım. Kız anladığım kadarıyla sevgili parası yiyen herkesin ona baktığı kanaatini getirmiş öyle Türkiye ortalamasının üstü bir güzelliğe sahip olmayan bir kız. Nispet yaparcasına "ay Mert bana bunu aldı", "beni şuraya götürdü", "geçen çok iğrenç bir yüzük almıştı gittim attım kutuyu yüzüne çok çirkindi, başka bir tane daha alacak" şeklinde  konuşmalarının dışında bir de çocukta onur bırakmamasıyla övündüğünü duyunca sinirlendim doğal olarak. Tabi yine de kızın kafasına bir tane geçirecek yetkim olmadığı için kafa çevirdim dinlemeyi bıraktım o ayrı mesele.

Bu aralar çok sık duyduğum şeylerden biri "üniversite buraları çok bozdu" lafı. Hayır genele bakınca bir şey yapıyor olsak gam yemem ama buranın yerlileri (liseli) çok daha fena. Bir yerde otursan bile gelip rahatsız edebiliyorlar ki bunu sadece erkekler değil kızlar da yapıyor. Hatta kızlar bu konuda daha beter desem yeri çünkü külotlu çoraplarının arkadaki ağ kısmını gösterecek kadar kısa olan etekleriyle 4 erkek 1 kız olan bir ortamda kız içlerinden sadece birinin sevgilisiyken kucaktan kucağa geçmesi ya da sırf üniversiteli diye benim şimdiye kadar yapmadığım şeyleri küçük yaşlarında yapmaları bence bizim suçumuz değil. Ya ben burada ince çorap giyip diz üstü etek giyen kapalı liseli bile gördüm o soğuk kış günlerinde daha neden biz suçlanıyoruz? Teyzenin teki tanımadığım bir çocuğu köşeye sıkıştırıp "görüyorum ben sizi şu köşeyi cenabet yaptınız artık" demesi ve sonra beni de görüp yanlarına çekip aldıktan sonra "siz ikinizi de görüyorum!" demesi bizde şok etkisi yaptı çünkü çocuğu hayatımda ilk defa görüyorum ki öyle olmasa bile ergen miyim ben sevgilimle oynaşmak için kuytu köşe kullanayım?
Kısaca üniversiteli her boku yer düşüncesi yüzünden iftiraya kurban gidiyoruz.

12 yorum:

  1. eskiden beyoğlunda takım elbiseyle dolaşırdıkk hey gidi heyy :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fötr sapkayla dimi ah bilirim azizim bilirim :D

      Sil
  2. Otobüsteki kızdan çok var bizim okulda. Şahsen ben dayaklık olduklarını düşünüyorum. Hayır bir de daha çok erkeklere üzülüyorum. Garip garip hallere giriyorlar şu kız gibilerine yaranmak için.
    Haklısın, şimdikiler çok çok fena.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kızda değil tek suç bir de çocuk kendini kullandırıyor yazık ya.
      Biz de mini giydik biz de kız erkek ortamlarda cozuttuk ama bu kadar değildik ya cidden gittikçe daha beter oluyorlar

      Sil
  3. Yerliler(liseli, üniversiteli)nerde ne yapılır bilir hesaplar ondan pek göze batmazlar...
    Olayın başka bir tarafı daha var bak. benim yaşadığım yerde üniversite sezonu açılınca fuhuş sezonu açılıyor gözüyle bakıyor millet. E haksız sayılmazlar bir yerde. Duyduğuma göre üniversiteli kızlar harçlıklarını çıkarabilmek adına bazı cüzdanı şişkin, yaşça büyük adamlarla o biçim... Adam(evli) açıyor apartı, koyuyor cebine parayı arasıra uğruyor işte. Ve bu adamlar, bu adamların eşleri, şehir ahalisi iki yaşıt üniversiteli samimi duygularla öpüşürken, sevişirken görse mazallah kıyamet kopar, ahlaksız oluverir bu gençler. Buna yozlaşmış ahlak, kokuşmuş değerler diyoruz biz. Çünkü üniversitelinin orospusu makbuldür onlar için, satılmayan seks ayıptır, günahtır kapitalist ahlak işte :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öylelerini ben de biliyorum canım yok değiller. Aile baskısından kurtulduktan sonra burada yatmadık kimse bırakmayan da biliyorum da bunu bütün üniversiteye vurmak hemen net bir şekilde 2 kişi seçip yapmakla suçlamak biraz abartı.
      2 ,5 senedir sevgilisiyle yaşayan arkadaşım hakkında duyulmadık yok ya. Komşular en başta evli sanmışlar güzel güzel gitmiş sonra evli olmadıklarını anlayınca ooo olaylar olaylar. Bir ara polis falan kapılarından eksik olmuyordu ahlaksız şeyler yapılıyor diye şikayet etmişler sözde

      Sil
  4. Oha oha oha :D teyzeye çok güldüm ya şu köşeyi cenabet yptınız nedir ya :)) anlattığın kız ne gıcıkmış beynini patlatmak istedm, gerçi çocuk da salakmış onla brlkte olan ;D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocuk kesinlikle salak ama onun salak olması kızın onu kullanması anlamına gelmiyor bu nedir ya. Yüzük almış kafam kadar beğenmiyor yenisini aldırıyor ve çocuk alıyor yuh yani.
      Teyze o köşede ne filmler döndüğünü görmüş hesabını bana ve benden daha önce yakaladığı çocuğa kesiyor işte :D

      Sil
  5. Sen köşelerde git cenabet yap, sonra teyzemi şikayet et. Ayıptır yahu :D
    Teyzeye sorsaydın keşke bir tek onla mı görmüş seni. Kesin dahası da vardır.
    Sen o kızı bırak ben evleneceği adama arkadaşı aracılığıyla bana tek taş yakışmıyor beş taş alsın dedirteni gördüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo o da bir şey mi ben insanları yoldan çevirip yapıyorum o köşede ama şşş..
      onu ben de gördüm de isteğini dile getirmeye utanması daha masum geliyor bana ama o kadar para verip alınanı beğenmemek atmak ne demek ya

      Sil
    2. Kız yaptırtıyor işte. Biz beceremiyoruz bence. Gerçi onun için kelimeleri yuvarlamakta lazım. Bir de tabi dünya bizim etrafında dönüyor sendromumuz lazım

      Sil
    3. Sanırım bu şekilde de yasayabilirim yani zor olacak muhtemelen ama olduğu kadar artık

      Sil