14 Mayıs 2015 Perşembe

Birileri geliyor

Benim için zor bir hafta geliyor gibi görünüyor şimdilik. Dün akşam çocukluk arkadaşım bir fotoğraf paylaştı ve yorumlarla sonra da mesajla konuşmamızı uzatmaya başladık. İyi kötü sohbet ederken uzunca bir süre görüşmediğimizi fark edip şu dönemde ben hiçbir yere gidemeyeceğim için onu yanıma çağırdım o da hemen kabul etti. Hatta işi uzattı "hafta sonu bize az gelir ben müdürle konuşayım iznimi alır senin yanında kullanırım" dedi ve önümüzdeki hafta boyunca benimle birlikte kalacak. Bunu ikimiz de bir ön hazırlık olarak düşünelim bile dedik hatta çünkü yakın evler, ilkokul, ortaokul ve liseden beri beraber olduğum bu kızla hep bir aynı evde yaşama hayalimiz vardı. Aslında çok farklı iki kişi olduğumuz halde bu zamana kadar yan yana olmamız mucize gibi bir şey ama katlanıyoruz birbirimize. 

Önümüzdeki hafta beni zorlayacak en büyük şey muhtemelen sosyal medyadan uzaklaşacak olmam. Genelde mobilden bloğa giriyor olsam da bahsettiğim arkadaşım (Mine diyelim ona) kesinlikle teknolojiden hoşlanmıyor. Telefonu, bilgisayarı hatta sinemayı bile itici bulur ve onunla karşılıklı geldiğinde ya oturur kitap okursun ya hafif bir müzik dinlersin ya da sohbet edersin. Tabi ev içindeysen çünkü dışarıya çıktığı gibi atom karınca gibi oradan oraya gider durur. Bir keresinde kahvaltı diye sabahtan evden çıkıp sonrasında çayı ve tatlıyı farklı 2 yerde yiyip içmiştik. Karşısındakinin suyunu çıkarmadan rahat etmiyor ama eve dönünce tamamen sessiz sakin bir yer istiyor. İlginç bir insan ama seviyorum işte ne yapalım.

Mine'nin bana ilk gelişi arkadaş çevremdeki kızlar arasında büyük bir olay yaratmıştı çünkü morali kötü olan arkadaşım toplayıp eşyalarını gelmiş ve sonrasında bütün arkadaşımı benden alırcasına kendine bağlamıştı. Önce utangaç olup sonrasında kabak çiçeği gibi açılıyor canım arkadaşım çünkü. O zamanlar erkek arkadaşıyla yaşadığı sıkıntı yüzünden -ve benim bu konu hakkında insanlara yardım edemiyor olmamdan kaynaklı- bütün kızlar ona öğütler vermiş moralini düzeltmesinde, ilişkisini yoluna koymasında yardım etmişti. Şu an o ilişkinin yerinde yeller esmesine rağmen Mine dün "yine kızlarla toplanırız dimi" diye sormadan edemedi. Tabi o kadar ilgi benim üzerimde olsa ben de severdim. Neyse, bu konuda çocukluk arkadaşımı kıskanacak değilim. Hem kızlar kötü olduğumda aynı ilgiyi bana da gösteriyor.

Şimdi en büyük sıkıntı Çakıl (kedim) çünkü Mine dünya üzerinde insan dışında 4 bacaklı, kanatlı, büyük, küçük, tüylü vb. bütün canlılardan korkuyor. Bir hafta boyunca yanımda kalacakken korkması pek iyi bir şey değil ve arada derse gitmem gerektiğinde ikisi evde yalnız nasıl kalacak bilmiyorum. Ve bunu yaşayıp görmekten başka çarem yok. Çocuğum gibi sevdiğim kedimi sokağa atacak değilim sonuçta.

Yalnız benim Batu2 kılıklı Mine için evin her köşesini pırıl pırıl yapmam gerekiyor yoksa dilinden kurtulamam. Rahat rahat öğrenci evi bile olamıyor evim hep birileri yüzünden dip köşe temizleniyor...

4 yorum:

  1. Mine = Sisikli. Ya benim arkadaşlarımla benden iyi. Taitle giderken bunuda götürdüm dönüşte seneye Lady`i değil Sidikliyi alalım dediler :D
    Atmada oda yok mu kapat. Geçen bir arkadaşa kahvaltıya gittik kedisi var.masanın altın girdi bir ara ven yine ciyak ciyak. Korkuyorum bildiğin :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaç yıl oldu her seferinde "tanıştırmıcam seni kimseyle" diyorum yok bir şey yapıyor yanımda bitiyor illa. Bir de atıyorum hayatıma yeni biri girdi o değerlendirmeye alıyor eğer beğenmezse mümkün değil yan yana getirmiyor. Arkadaşlık boyutunu biraz ilginç bir şekilde aştı o :D
      Oda var canım olmaz mı 2 boş odam var ahahaha ama evde biri varken odaya kapatırsam ağlar durur. Ben okuldan duymam ağlamayı ama Mine bir süre sonra kapının önüne geçer "açamam korkuyorum senden" der onunla birlikte ağlamaya başlar ahahaha

      Sil
  2. Ay keşke benim de öyle kız arkadaşlarım olsa benimle ilgilenecek :( hiç öyle canımlı cicimli yakın arkadaşlarım olmadı malesef. Anlattığına göre Mine baya değişik. Nasıl anlaşıyorsun şaştım kaldım. Hele teknolojiden nefret etmesine daha da şaşırdım, bu devirde ?

    Benim de kuzenim gelecek evi temizlemem gerek :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mine'ye ben artık alıştım ondan o kadar değişik gelmiyor ama kesinlikle "farklı" biri diyebilirim onun için :D
      Ben de normalde çevremde çok kişi bulundurmam lisede falan Mine ve 2 arkadaşım dışında kimse yoktu mesela ama burada anlamadan belirli grupların içine sokuldum hep :D

      Yaz girişinde kedili bir evi temizlemek ölümden farksız :( ah şu mevsim geçişleri ahh ah

      Sil