25 Şubat 2015 Çarşamba

Kitaplı mim


Blog alemine girişimin daha ilk aylarında hemen mimlenmem hem de kitaplar gibi bayıldığım bir konu hakkında mimlenmem sanırım sokakta dans etmemle sonuçlanacak kadar sevindirdi beni. Bu konuda Lady Witch'e ne kadar teşekkür etsem az hatta. 

1) Kışın okumalık favori kitabın var mı?

O kadar düzenli bir insan olmadığım için kitaplarımı mevsimlere göre ayırmadan okurum ben. Daha doğrusu ortada düzen namına bir şey yok baya baya elime geçtiği gibi okur kitaplıktaki türüne göre ayarladığım rafa koyarım.

2)Kapağı mavi olan bir kitabın var mı? 

Kapağı mavi olan birçok kitabım var. Şuan kendi evimde olmadığımdan kitaplığıma bakamıyorum ama aklıma gelenler; Ada, Aşkın Çincesi, Aynı Yıldızın Altında ve Hiç Olmamış Gibi Yapalım. Turkuaz da sayılırsa 1Q84 de var hatta bu listede.


3)Yılbaşı ağacında yıldız olarak kullanabileceğin bir kitap var mı?

Aslında bu sorunun cevabı Lady'le aynı. Bu soruyu ilk gördüğümden beri aklımda cevabı Küçük Prens ve bence kapağıyla olsun içeriğiyle olsun tam olarak yılbaşı ağacının tepesine yıldız olarak koymalık bir kitap kendisi.


4)Kış tatili için mükemmel bir kurgusal dünya?

Kış tatili zaten soğuk havaların etkisiyle biraz kasvetliyken bence biraz fantastik biraz romantik biraz da komik bir kurgusal dünya hoş olabilir. Buna örnek olarak da Marc Levy'nin Keşke Gerçek Olsa'sını önerebilirim sanırım.


5)Birlikte kış tatiline gideceğin bir kitap karakteri?

Oldukça zor bir soru oldu sanırım bu soru benim için. Her okuduğu kitapla yeni bir karaktere aşık olurken kış tatili için sadece 1 kişiyi seçebiliyor olmak üzücü oldu. Sanırım Gabriel'ın Cehennemi üçlemesindeki Gabriel'i alıyorum ama yanıma.

6)Bu sene için listende olan bir kitap?

Bu sene için? Yalnız ben 3 ayda bir kitap alan biriyim herhangi bir online kitap satışı yapan bir sayfaya girer en son neler çıkmış bir bakar konularına seçerim. Daha sonra yakınımdaki bir kitapçıda o kitapları inceler duruma göre listeye kitap ekler ya da çıkarır öyle alırım. Hayatımın en düzenli kısmı bu diyebilirim hatta.

7)Favori tatil içeceğin, atıştırmalığın ve filmin?

Yaz kış hiç fark etmez benim favori içeceğim kahvedir. Her türlüsü olur yazın sıcağında da filtre kahve içerim kışın soğuğunda da. Atıştırma olarak bilmiyorum ama sanırım mısır benim favorim ve film olarak daha 2 gün önce izlediğim imitation game olabilir. Kitap ve filmlerde kendime bir şeyi favori seçmekte çok zorlanıyorum. Hani elimde hali hazırda yeni çok sevdiğim bir şey varsa hemen onu söylemek daha kolay geliyor.


Henüz buralarda fazla kimseyi tanımadığım için bu mimi gören, isteyen, üzerine alınan herkesi mimliyorum. Umarım siz de bu mimle oldukça eğlenirsiniz.

14 yorum:

  1. Küçük Prens kesinlikle yılbaşı ağacına yıldız yapılacak kadar değerli bir kitap. :) benim de cevabım, bu olabilirdi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. başka bir cevap vereyim dedim Lady'ninkiyle aynı olmasın diye ama aklımın ucundan köşesinden başka bir kitap adı geçmedi bile :D

      Sil
  2. Blog keşif etkinliğinden geliyorum,sayfanızı izliyorum.Bana da beklerim :)
    http://kirmiziruganayakkabilarim.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoş geldiniz hemen bakıyorum sizin blogunuza :)

      Sil
  3. kitaplarla ilgili mimler olması çok hoş :)

    ben de beklerim, sevgiler... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet konu kitap olunca her türlü çok güzel :D hemen geliyorum :)

      Sil
  4. Ne güzel cevaplar. Bu mimi bende senden alsam olur mu? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorman hata tabi alabilirsin :) ben hala fazla insan tanımadığım için kişi yazmadım isteyen alsın dedim :)

      Sil
  5. Aynı Yıldızın Altında`yı bir türlü bitiremedim ben. Çok güzel cevaplar olmuş. Küçük prens benimde cevabım olurdu kesin =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. filmine gideceğim için gecesinde bitirdim onu ben. zaten oturdun mu bitirmelik kitap kendisi ara versem ben de tekrar dönemezdim kesin :D

      Sil
  6. aaa Hemen cevaplamışsın :D Gonzeles ilan etmek istiyorum seni.
    Ya siz insanlar filtre kahve nasıl içiyorsunuz çok sertttttttttt :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evde olsam gördüğüm an bile yapardım da şimdi oldu ancak :D
      ben utanmasam espressoyu shot değil kupada içicem sen ne diyorsun :D

      Sil
  7. Küçük prensi hala okumadım yaa. Okumam gerektiğini biliyorum ama bir gün inşallah :)
    Kahve bence de hem kışlık hem yazlık yeri doldurulamaz :)
    İlk mimin en sevdiğin konudan demek. Hadi yine iyisin :)
    Ziyarete gelicem bol bol. Görüşmek üzere :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet cidden şans oldu bu )
      Şimdi nasıl bulursun bilmiyorum seversin umarım da bi arkadaşım "çocuk kitabı bu ya" diyip bırakmıştı. Şok olmuştum :')
      Görüşürüz :::))))

      Sil