17 Ekim 2016 Pazartesi

Kaç yaşıma geldim hala hasta oluyorum

Günledir nefes alamıyorum lanet grip yüzünden. Geçtiğimiz hafta çarşamba günü mesaiye kaldığımda aslında üstümde zaten bir kırgınlık vardı ama gecenin bir yarısı yağmurda şemsiyesiz kalıp ıslak bir kedi gibi eve dönünce kaçınılmaz sonla buluştum. Başta iyiyim ben dedim işe gitmeye devam ettim ama cuma günü revirde ölçülen ateşimle birlikte 2,5 gündür evde yatıyorum. Biraz kendime gelirmiş gibi oluyorum arada ama yatmak kesinlikle imkansız. Çocukluğunu astımla geçirmiş biri olduğum için gece nefes almaya çalışmanın birçok yolunu biliyorum aslında ama işe yaramıyor. Şimdi bile yarı oturur pozisyonda yattığım halde uyumaktan vazgeçip oturdum. Aslında bugün önceki iki güne nazaran çok daha iyiydim. En azından artık durup dururken ateşim çıkmıyor ama hapşırmalarım, öksürmelerim ve burun akıntım yeter artık dedirtti. En son 2 sene önce final zamanımda bu derece hasta olmuştum sanırım ki o zamanlar bunun altından evde yalnız olduğum halde kalkabilmişken şimdi kalkamıyormuşum gibi geliyor. Sanırım annemin iyileştirici gücüne inanınca kendimi iyice bıraktım. Ama o da çok güzel ilgileniyor be! Ne kadar nazlansam da hatta birçok zaman bıktığını hissetsem de saat başı gelip kontrol etmesi, uyuyorumdur diye normalde paldır küldür girdiği odama sessiz sedasız girmesi şu hassas dönemimde ağlayacakmışım gibi hissettiriyor. Kitap okumama, bilgisayarla ilgilenmeme ne kadar kızsa da evde başka türlü zaman geçmiyor. Bir de yataktan sadece tuvalete gitmek için kalkıyorken hiç geçmiyor! Normalde annem bu kadar üstüme düşmezdi ama en son "yine tansiyonun düşer de yere yığılıp kalırsan nasıl kaldırıcam seni bu yaşta" demesiyle yemeğim bile annemin belirlediği saatlerde yatağıma geliyor, gidiyor. 
İşe başladığımdan beri belli aralıklarla indirimden kitap alıp duruyorum ama hem iş hem sosyal hayatımı aktif tutmaya çalıştığım için bir türlü adam gibi okuyamıyordur. Bu 2,5 gün de bana çok güzel bir zaman verdi bunun için. Öncelikle de Gilles Legardinier'la tanışma fırsatı buldum ki kitaplarını sırf kapaklarından kaynaklı almıştım doğrusu. Bir de Emma Chase ve onun üç kitabıyla tanıştım ama onlar o kadar önemli değil doğrusu. Legardinier'in çevrilmiş iki kitabı var biri "Miyav! Kafayı mı yediniz?" bir de "Miyav! Yarın yeni bir hayata başlıyorum". İkisini tavsiye ediyorum okumak isteyen bakabilir. Diğerleri de umuyorum çevrilir de şu eğlenceli adamın dilini unutmadan devam ederim.
Canım çok sıkılıyor arkadaşlar. Sabah muhtemelen bu kadar yatmak yeter diyip işe gideceğim ama gram uyku uyumadan bunu nasıl yapacağım gerçekten merak konusu.

15 yorum:

  1. Merhaba, Blog Atlası'nda blog sayfanızdan kısaca bahsettim. Bilgi vermek istedim. Bu adresten ulaşabilirsiniz: http://blog-atlasi.blogspot.com.tr/2016/10/duzensiz-blog.html

    Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  2. Canımm çok geçmiş olsun çok üzüldüm.. İnşallaj iyi olursun bir an önce. Gece nefes alabilmek için tavsiyelerini merak ettim doğrusu. Ben de bazen zor nefes alıyorum burun ameliyatından sonra biraz daha arttı bu zorluk sen neler denedin??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, geçti sayılır. Buz gibi de olsa iyi havalanmış oda, yüksek yastık, vicks vs. vs. Astım söz konusu olunca bende ve biraz alerjik olunca bu üçü özellikle rahat uyumamı sağlıyor ama burun ameliyatından sonra olan bir sorunsa dokturuna sor bi bence.

      Sil
  3. Cok gecmis olsun. Bizde bu sansla boyna hasta olup annemiz seksen yasina da gelsede bizi bakmak zorunda kalacak. Bende jitap ojuyamiyirum eskisi gibi. Resmen yetisemiyorum herşeye. Okusam uykusuz kaliyorum ogrenciyken boyle degildi sanki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Lady'm. Bizdeki şansı anlamıyorum ben zaten bir şeyler hep mi ters gider ya? İyi hayatta kalmışız şu yazımıza kadar baksana. Öğrencilik muhteşemdi :( deseler o ergenlik buhranlarını yine yaşayacaksın ama 18ine döneceksin diye hemen kabul ederim. Oysa 23 ve 18 arasında o kadar yıl yok bile ama fark ediyor işte

      Sil
  4. Geçmiş olsun. Özellikle bu havalarda dikkat etmek hastalığa yakalanmak kolay oluyor. Ben hasta olduğum zamanda annem hem söylenir hemde çok güzel bakar bana. :) Anneler böyledir, birtanedir onlar. Kitaplar da ilginç geldi not ettim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anneler ya :) kadına ne dersem yapıyor ama öncesinde bin laf söylüyor. Haklı bir yerde ama kaç yaşıma gelmişim hala kendimi bu derece hasta edebiliyorum. Kitapların isimleri ve kapakları dikkatimi çekmişti ama beğendim ne yalan söyleyeyim :)

      Sil
  5. Cha çok geçmiş olsun ama bir şey dicem.Deli diceksin belki ama senin yerinde olmak istiyorum.Hasta olayım.Şöyle hafif burun akıntılı halsizlik fena olmaz.Ders çalışmasam bile okul ve arkadaş ortamına ayak uydurmaktan gram vakit kalmıyor.Böyle 1 hafta yatakta kalsam ne güzel olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol yavrum. Yahu bunun için hasta olmana gerek yok ki. Sınav zamanın geçsin kapat kendini odana al telefonu sessize gir yatağa oh mis. Arada kendine zaman ayır yoksa sonradan arkadaş ortamın bile sıkar seni.

      Sil
  6. Geçmiş olsun. En kısa sürese iyileşirsin umarım.
    Bahsettiğin kitaplar ilgimi çekti, ne kısa sürede bakacağım.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, iyileştim sayılır tam düzelmesem de büyük ölçüde iyileştim :)
      Umarım beğenirsiniz.

      Sil
  7. Chaaaaa gecmis olsun kuzum. Salla isi dinlen azicik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol yavru. İki üç naz yapıp eğleniyorum işteyken güzel oluyor ahahahaha.

      Sil