14 Haziran 2016 Salı

Kıskandım mı? Kıskandım tabi!

Benim güzel arkadaşlarımın bana nasıl güzel şok geçirtmeyi sevdiklerini siz de az çok biliyor olmalısınız -ki şu yazıyı da örnek olarak gösterebilirim- bununla yetinmeyen benim güzellerimden biri olan Emre beyimiz telefonda bana 55 dakika boyunca bir kızdan bahsetti durdu. Konuşmanın başında aslında ona karşı bir şey hissetmediğini söylese de telefonu kapatırken en sonunda itiraf etti "ben bu kızı baya baya seviyorum" dedi. Emre bir kızı sevdiğini itiraf etti! Emre kesinlikle böyle şeyleri söyleyen biri değildir arkadaşlar. Kızı anlatırkenki hallerinden ondan hoşlandığını anlamıştım zaten tabi ama bunu onun dile getirmesi hayatımın şokları arasına girebilecek büyüklükte! Emre'nin kızı bir anlatışı var sanırsınız vs meleği ama 150 versiyonu. "Küçücük kız sürekli kolumun altında tutmak istiyorum" diyordu düşünün. Telefonda olayı ciddiye almadığım için önce bir "sen onu nasıl gördün o boyla" diyip güldüm daha sonra "sakın onun yanında buna benzer bir şey söyleme morali çok bozuluyor" dedi. Öyle şey söyler miyim ben dalga mı geçiyorsun dedim ama ciddi ciddi tembihledi beni. Beni tembihledi ya kardeşini, böyle bir şey asla yapmayacağını bildiği kardeşini. Ben daha Defne ve Batu'nun önümüzdeki haftalarda 6.aylarını dolduracaklarının bilincine varamamışken Emre'nin saf aşık modlarını aklım hiç almıyor. Herkeste okul biterken bir değişimler, yaşamlarında yeni kişiler falan olurken kendi ot yaşamıma bakıyorum da sanırım sorun bende. Duygular, aşk falan derken iş yerindeki çocuktan bahsettim Emre'ye ve çocuğun bana dediği tek şey "çocukla oynama Cha". Belki o benimle oynuyor ben kafamda döndürüp duruyorum ne malum demek istedim bir an ama çocuk malını biliyor yani, kime anlatıyorum... Bu arada Emre kızla çıkmıyor. Anlattığına göre kız edebiyat öğretmenliği birinci sınıf mı neymiş ve fazla utangaç ve kendisinden küçük olduğu için korkutmak istemiyormuş. Hayvan herif biz tanıştığımızda hiç beni düşünmemişti ama o birkaç günlük kızı korkuturum diye aklı çıkıyor. Kıskanıyor musun yoksa Cha derseniz evet kıskanıyorum. Tam zamanlı ilgisi üstümde olan üç abimle oldukça şımarık bir yaşantım vardı benim ama şimdi Batu'nun gözü Defne'den başkasını görmüyor, çocuk eskiden ailesinin yanına gitmeden önce beni görmeye gelirdi şimdi Defne'ye gidiyor hatta ailesinin yanına gidiyor -sanırım gerçekten önümüzdeki seneye kalmadan bunlar evlenmeye karar verecek, bilmiyorum- ama Cha ne yapıyor diye sorduğu yok. Kıskandığım kişi yine kardeşim dediğim kız ama olsun ilgi bölündü bir kere. O bir kenara Emre'nin sevdiğini söylediği kızı tanımıyorum bile! Sonradan ortaya çıkan kızı tabiki kıskanırım. 

4 yorum:

  1. Aşık mı olmuş. Hepsi bir bir uçtu. Yazıyı okurken azıcık buruk hissettim. Geçen seneki yazıların geldi aklıma. Evin sizinkilerin seni kontrol etmesi bıkmadan pizza yemeniz :D
    Ama Emre için ne bileyim sevindim de baksana içindeki aşık adam çıkmış gibi. Sürekli kolunun altında tutmak istemesi falan çok şeker ya :D
    Çocukla oynamıyorsun ki oynamamak için hayır dedin. Bence şuan kafan karışık sadece ne hissettiğini keşfetmeye çalışıyorsun. Birde ne olursa olsun hala birliktesiniz. Ben şu hoca ile olan olaydan sonra bizimkilerden uzaklaştım. hemde çok. Basketbol günlerine gitmeyi bıkartığım da neden diye bile soradılar. Bilgisayarcı Kız dört yıl ayrılmadığım kişiydi dedem hasta biliyorken bir kez aramadı öldüğünden bile haberdar değil kaldı ki diğerleri de. Bazen arkadaşlık konusunda kendimizi kandırıyoruz. Bence senin ki sağlam. Kandırmıyorsun ve bzim kızlar ve Dahi dışında cidden gerçekten arkadaş kelimesini karşılayan kimsem yokmuş anladım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baya baya olmuş. Dediğim gibi zamanında bana olan yaklaşımı bile bu şekilde değildi bir değerli kız onun gözünde öyle böyle değil. Kızı tanımıyorum ya aklım bizimkinde bu yüzden. Safım şimdi aşk gözünü kör eder saçma sapan şeyler yapar ya da kız onu elinde oynatır falan olan ona olur. Gider kızı boğarım öyle bir durumda tabi -_-
      İlgi hoşuma gidiyor ondan hep şımarık bir şey olup çıktım ne yapayım. Doğal olarak saçmalıyorum. Emre beni bildiği için konuşuyor ama beni unutuyor o arada hep.
      Bazen çok iyi oluyor aslında hayatındaki gereksiz insanlar çıkınca. Bir şeylere göz yummaktansa böylesi daha iyidir Lady'm

      Sil
  2. Of yaaa seni o kadar iyi anlıyorum ki Cha! Kıskançlıktan gebermiştim bizim çocuklar gelip böyle birini anlatsalar. Emre'nin tembihlemesi de iyi olmuş ben bir kere en yakın arkadaşım kız arkadaşının yanında şakasına koluma kızın ismini dövme yaptırıcam ne dersin Blabla dedi boşta bulunup "Oğlum manyak mısın ömür boyu sürmeyecek ya" gibi bir patavatsızlık sergilemiştim. Kızla tabiki ayrıldılar kız benden nefret ediyordu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kıskanırım tabi! Benimdi onlar bir bir aldı yellozlar -_- (defne yelloz değil ama olsun)
      Yalnız ona benzer bir şeyi ben de demiştim zamanında Batu'nun eski sevgilisinin yanında. Kız benden o kadar nefret ediyordu ki hakkımızda dedikodu çıkardı bütün fakülte çalkalandı ahahahaaha. Blabla biz böyle napıcaz ya. Kuşlar birbir gidiyor bayramlarda çocuklarıyla torunlarını bekleyen nineler gibi hissediyorum :(

      Sil