2 Ağustos 2015 Pazar

Bilgisayarımı çok özlemişim

Geçtiğimiz günlerde bilgisayarım yanımda değildi. Evet, internet olmadığı için bilgisayarımı yanıma alma gereksinimi duymamıştım -çok zekice evet bence de- ama daha sonra "cha, senin akıllı bir telefonun var ve o telefon sahip olduğu interneti başka cihazlara yayabiliyor. Peki sen neden kendini telefonun o minicik ekranına mahkum ettin?" diye kendime sordum ve bir cevap alamayınca abimi arayıp bu hafta sonu yanımıza gelirken bilgisayarımı da getirmesini rica ettim. O da sağolsun ne kadar istemese de (muhtemelen kendi masa üstü bilgisayarını sökmeye üşenip her akşam bilgisayarımı salona bağlayıp film izliyordu) getirdi bana yavrumu. Bilgisayarımı çocuğum gibi sevmem teknik olarak beni bir bağımlı gibi gösterecektir ama işim dahil her şeyim bilgisayara bağlıyken yokluğu çok boş hissettiriyordu.

Abim harici harddiskimin içini doldurduğunu, yazı sıkıcı geçirmeyeceğimi söyledi ama içine neler koydu ne sordum ne de bakma fırsatım oldu. Neler çıkacak biraz tedirgin olsam da abimin o kadar kötü bir film anlayışı olmadığını biliyorum. En azından recep ivedikleri açıp açıp gülen biri değil. Ama yine de neler olduğuna bakmak iyi olabilirdi. 

Yazlıkta bloga girmek aslında benim için çok büyük bir risk çünkü ortalıkta meraklı küçük kuzenler var ve telefonu bile elime aldığımda "ne yapıyorsun" diyerek dibime giriyorlar kaldı ki kocaman ekranı nasıl saklarım bilinmez. En azından internet olmadığı için bilgisayarı almak istemezler, isteseler de bir işlerine yaramaz çünkü oyun yok haha! 
Bilgisayarı vermek diyince aklıma geldi. 2 sene önce bulunduğumuz bölgeyle ilgili bir rapor hazırlarken -ki bu 70 sayfalık bir rapordu- küçüklerden biri raporda kullanacağım tabloların bulunduğu dosyayı silmiş ve 2 günlük emeğimi mahvetmişti. Küçükleri o gün dövmediysem daha hiç kimseye elim kalkmaz diyorum hala. 

6 yorum:

  1. benim de babam arkadaşlarımdan zar zor topladığım ders notlarının bulunduğu dosyayı silmişti.Nasıl çıldırmıştım anlatamam.Güya gereksizmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ders notu mu :o ben çıldırırdım herhalde. ders notu o ya altın kadar değerli bir şey o :D
      Bu silinmeler, hatalar falan yüzünden erken yaşlanıyorum ben :D

      Sil
  2. bir öncekinde yazdığım yazının ana teması meğer burdaymış. kızlar varken bilgisayarıma dokunamadım bile. izmire gelirken zaten bıraktım bir sırt çantasıyla geldim. kızlar bugün çok yoruldu diye uyudular da allahtan ben teyzenin bilgisayarına çöktüm. Ve tabiki yaşasın gizli sekmeler :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben şuan bile kendi bilgisayarımda gizli sekme kullanıyorum. Hatta hep gizlideyim yoksa bloga o kadar giriyorum ki biri browsera b yazsa blogger.com diye öneride çıkar sonra gel de anlat :D
      Ama bu tür yerlerde çok zor ya kaçak göçek iş yapmaya zorluyorlar resmen :D

      Sil
  3. Bilgisayar malesef mi, iyi ki mi tartışılır, ama hepimizin hayatında malesef evlat gibi. Çok doğru tanım. Yalnız o değil de, ben şu fotodaki kedilere takıldım yaw?! O turuncu olanı alsam da içime soksam ben?! :P Bizim de var bi dene gri- beyaz sıpa. Gerçekten çok şeker bu da. Sevgiler... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilgisayar gerçekten kolum bacağım benim bu yuzden malesef diyebilirim ama içimden gelmiyor demek ahahaha. O kedi benim de çok hoşuma gitti. 2kedim var benim de ama ikisi de hiç böyle tüy yumağı değildi küçükken görünce ben de aşık oldum :)

      Sil