12 Mayıs 2015 Salı

Alışveriş ne lanet iş öyle

Evet arkadaşlar ben türümün nadir bulunanlarından biriyim ve kesinlikle alışveriş yapmaktan hoşlanmıyorum. Bir ara ebay ve aliexpress sayesinde Türkiye'de olmayan ya da çok pahalıya bulunan ürünleri ucuz ucuz alıyor evden çıkmadan o işi hallediyordum ama doların düşmemesi ve artmaya hızla devam etmesi (burada bahsettiğim zaman diliminde dolar 1.90ken 1.70e inmesini falan bekliyordum şimdiyse 2ye inse dünyayı satın alacağım) benim alışveriş şevkimi tamamen kırdı. Gezmek, giysi denemek ya da indirimini beklemek benim gözümde ölümden farksız ama artık öyle bir şansım yok çünkü mezuniyet kapıda! Şurada kalmış 1,5-2 hafta ben hala elbise bakıyorum. Bugün ayaklarımda derman kalmayana kadar gezmiş olsam da istediğim gibi bir şey bulamadım. Aslında ne istiyorum ben de bilmiyorum, kafam allak bullak. Bir de mezuniyete kiminle gideceğim konusu var tabi... O da belli değil henüz. Aslında bizim kızlardan tek gidecek olan var 2-3 tane ben de aralarına katılsam çok sırıtmaz herhalde diye düşünüyorum. En kötü orada boştaki birini gözüme kestirir bütün gece kendime kavalye yaparım. Abini kuzenini falan neden çağırmıyorsun diye sorarsanız onun cevabı çok basit., kısıtlanmamak için. Giydiğime tek gece için karışılmaz belki ama yediğim, içtiğim, kiminle dans ettiğim kısaca neredeyse her şey için daha sonradan hesap verecek abiler... Yok onlar olmasa da olur.
Giysi diyorduk... Uzun mu? Kısa mı? Kloş mu? Balık mı? Straplez mi? Askılı mı? Hayır yani bunları düşünmekten bitmek üzere olan projemi tam bitiremedim de. Ne olurdu katılmasaydım baloya? Hep bu gaza getirenlerin suçu hep! Elbise bitse ayakkabı, çanta, saç bilmem kaç model çıkarırlar önüme. Neden bana bu kadar az kızsal özellik vermişler merak etmeye başladım. En azından şu işkenceden zevk alabilirdim o zaman.

4 yorum:

  1. o elbise arama işi en nefret ettiğim iş. Herkes birbirinin aynı giyiniyor. Pişti riski çok zaten. Geçen aklıma neden kot tshirt gitmiyorsun fikri geldi. Gerçi bizde hala ne ne zaman vs muallakta. O dolar işinden bede çekiyorum bir iki elbise beğendim orda sudan ucuz burda dolar yüzünden bakabiliyorsun sadece. İnsede sipariş edebilsek be.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Balo ayrı bizim sınıftaki kızlar bir de kına diye tutturdu. Kız kıza kapatalım bir yeri eğlenelim kına yakalım falan dediler. Kına ne ya? Bilmem kimin kınasından "ay ben bunu sürmem" diye kaçan kızlar kına diye tutturdu. İkna etme çabalarındayım ona göre yok diye düşün. Ama kot tişört baloya gidebilmeyi ben de çok isterdim. Arada şakayla karışık dile getiriyorum kızlar dövecekmiş gibi bakıyor ahahahahaha.
      Hiç düşecek gibi değil o 1.90a çok diyip almadığım zamanları mumla arıyorum :(

      Sil
  2. ben de alışverişten nefret ediyorum kolay gelsin :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol. Sevmedigim bir iş olduğu için beğenemiyorum da işim zor :/

      Sil