10 Şubat 2015 Salı

Sevgili sorunu part 2

Yazı 2 parttan oluşunca çok çalkantılı bir aşk hayatım varmış gibi hissettim he. Tabi öyle olmadığının farkındayım o ayrı mesele, fakir avuntusu işte...


3. yani sonuncu sevgilim de bir önceki olaydan 4 ay kadar sonra oldu bu sefer de aynı okuldan olduğum bir çocukla ama bir üst sınıfta yani beyimiz üniversite sınavına hazırlanıyor (kendi çapında). Benim bir önceki sevgilimden sonraki aşırı normal hareketlerim arkadaşlarıma batmış olacak ki ortamlar ayarlandı edildi derken ben çocuğun tekiyle çıkmaya başladım. Tamam şimdi yalan yok, ben bu çocuğu 2.sınıfın ortalarından beri beğeniyorum ama ayran gönüllü olmasam da ben boyu benden 5-8cm uzun olan, omuzları geniş ya da köprücük kemikleri belirgin ve yüzünde sempatik-sıcak bir hava olan her erkeği beğeniyorum. Kabul biraz yüzeysel biriyim. E bu çocuk da 3/3 her şeyi bünyesinde barındırıyordu derken neden olmasın dedim kendime.

Neyse, aynı okulda olmamızın verdiği sürekli yanyana mıç mıç olmalar ve benim fazla sıkılan yanım yüzünden 1.ayın sonunda ben bu çocuğu biraz saldım. O da benim salmamın etkisiyle biraz açıldı derken ben bu çocukta benim sinirlerime dokunan bir ego fark ettim ve arada ister istemez onu bozmalarım ya da soğuk davranmalarım başladı. Benim değişen tavırlarım sanırım onun davranışlarını birazcık eski haline getirdi gibi oldu ama kesinlikle ilk zamanlardaki gibi alıp içime sokmak istediğim tavırları geri gelmedi. Neyse, bu sınav var adı altında tatile erken başlayıp okula gelmediği haftalardan birinde mesaj attı "okuldan kaçsana bugün" diye ben de tamam dedim buluştuk. Oturuyoruz bir yerde bir şeyler içiyoruz ediyoruz, sinemaya gidiyoruz derken baya eğleniyoruz. En sonunda ben anneme mesaj attım "okuldan sonra kızlarla oturucam biraz geç gelirim merak etme" diye bunun da annesi sanırım biliyor beni diyor işte "bize gidelim hem annemle tanışırsın". Absürd gelecek ama annemle tanışırsın demese giderdim o eve ama "annem" dedi bende bir panik bir korku reddettim çocuğu hep gittiğimiz bir kafe var oraya gidelim dedim. İyi peki dedi bir of çekti gittik kafeye her zamanki köşemize kurulduk benim burnum bunun boynunda sarmaş dolaşız hatta tam anlamıyla küçüklere kötü örneğiz falan muhteşem bir ortamımız var bu demez mi "benden gerçekten hoşlanıyor musun?" diye. İçimden nerden çıktı bu dedim dışımdan "mmm" diye ses çıkarıp daha çok sarıldım. "Hiç kıskanmıyorsun bak en sevdiğim huyun bu" dedi ben doğruldum "kıskanmamı gerektirecek ne oldu ki kıskanayım" dedim bu soruyu sorma şeklimi yanlış algılamış olacak ki "ya işte dershanedeki kızlar, okuldaki kızlar falan hiç laf etmedin onlara" dedi. "Hee" dedim eski halimi aldım hani rahatsız ediyor etmiyor değil ama tartışacak bir yapım yok -dershanesindeki kızları da okuldaki kızları da tanıyorum ki o bir kenara yakın arkadaşlarımdan biriyle aynı dershanede, yani haberleri geliyor kulağıma-. Benim bu "hee" dememden bu çocuk ne çıkardı bilmiyorum ama günlük "hadi egomu tatmin edelim" kısmına geçiş yaptık ve benim şapşal yarım başladı kendini övecek şeylere. Alıştım biraz bu hallerine, nasıl susturacağımı biliyorum diye aldırış etmedim ne derse başımı sallayıp geçtim. Derkeeennn "erkek gibi oluyorsun bazen" dedi. Durup dururken hem de! Kalktım yine kurulduğum yerden baktım suratına "nasıl yani" dedim "odun oluyorsun işte biraz" dedi daha birkaç ay önce o lafı duymanın şokunu yeni atlatmışken yine duydum diye kızdım buna kavga ettik ve beyimiz kavga sırasında önemli bir bilgi kaçırdı ağzından. Neymiş? Ben ona okulun ilk gününden beri aşıkmışım, hiçbir ilişkimde tutunamıyormuşum falan ondan arkadaşlarıma söylemişim aramızı yapacak ortam hazırlasınlar! Hatta bu arada konuşma öyle saçmaladı ki benim konuşmalarda alttan almalarımı ya da kıskanmamalarımı onun beni terk edeceği korkusuyla yaptığımı düşündüğünü falan söyledi. Tamam direkt bunu söylemedi ama ben sözlerinden bunu anladım. O gün o kavgadan sonra kafamda ilişkimizi bitirdim ben zaten ama dile getirmedim hani diyorum akşam özür dilerse bir şans daha veririm falan diye ama beyimiz akşam bana hiçbir şey yazmadı ben de tamam o zaman dedim o yazmazsa ben de yazmam. 4 gün ikimiz de yazmadık hiç en sonunda bu bana mesajla döşeyip mesajın sonunda bitmesini istediğini yazmıştı ben de hem sinirimden hem de uğraşmak istemediğimden sadece "tamam" dedim ve bitirdik. 

İlişki bitti, artık düşünecek bir şey yok. Tabi bu sadece bana göre öyle. Diğer gün artık okulun sonları olmasına rağmen bütün seneki kaçmalarımız, hastalanmalarımız ve geç kalmalarımız derken ben ve arkadaşlarım okula gitmeye devam ediyoruz. Bunun da alt sınıflardan ortak tanıdığımız kız arkadaşları öğlen yemeği sırasında beni kızlar tuvaletinde kıstırdı. Kavga edeceklerinden değil bizim okuldan hiç öyle saç baş kavga edecek tip çıkmaz ama lafla tehdit sürüsüyle var neyse, bu kızlar bana bağırıp çağırıyor "**** sınava hazırlandığını biliyorsun günlerdir senin yüzünden ne halde sınavı kazanamazsa tek suçlu sensin" gibi laflar atıp duruyor. Aldırış etmedim pek cevap vermedim derken laflar ağırlaşıp benim orospuluğuma gelince "her şeyi benden bilmeyin o kadar önemseseydi sınavı oturur çalışırdı bana zırt pırt okuldan kaç buluşalım demezdi! Hem sevdiğinden çıkmadı benimle egosunu tatmin etmek için çıktı ve bitmesini de o söyledi kabul ettim daha ne yapayım?" dedim -sanırım o an söylediklerimi anca bu şekilde hafifletebilirim oysa ne küfürler saymıştım- aralarından geçmeye falan çalıştım. O grubun en konuşmayan ama yeri gelince çok güzel konuşan kızı "sen onun sevgisini görememişsin" gibi bir laf etti ben de "iyi peki, körüm ben, bütün sorun bende" dedim çıktım dışarı. Kızlar da daha görünmedi bana -arada bir karşımdan yürüyüp kafa çevirmeler oldu ama o başka- ama kavganın diğer günü benim çok sevgili eski sevdiceğim gelince aha dedim dünkü konuşma dallandı budaklandı bunu kulağına gitti. Başta gitmeyecektim yanına ama baktım bana boğanın kırmızıya baktığı gibi bakıyor konuşmak gerek diyerek gittim. Çekti kolumdan okul sınırlarından uzaklaştırdı başladı bağırmaya yine bir de içmiş leş gibi biraları arada sarılıyor sonra itiyor tekrar bağırıyor falan kokudan hiç hoşnut değilim. Bunlar olurken de cidden ağzımı açıp tek laf etmiyorum çünkü biliyorum söyleyeceğim herhangi bir şeyle konu başka yerlere gidecek hem ben hem de o baya sinirlenecek. Sustum bekledim sinirini atmasını derken en sonunda "sen sevmek nedir bilmiyorsun" dedi. Evet dedim bilmiyorum. "Madem farkındasın niye benimle oynadın" diyince baktım suratına boş boş hala onunla oynadığımı düşünürken ben daha ne diyebilirim ki bu çocuğa. Baktım suratına boş boş derken "bitti" dedi "bitti" dedim sonra beni orada bırakıp gitti ben de meraklı Melahatlarımın yanına gidip son olayı ve bitişi anlatıp bu işlere son verdim ki kızlar da daha böyle bir işe girişmediler. Ne de olsa ben gayet kendi halimde bir önceki sevgilimi düşünmeden hayatıma devam ederken onlar soktu başımı derde. Neyse işte sonuç olarak bende durumlar bu o gün bu gündür birinden birazcık hoşlansam bile kimseye söylemedim ki tekrar başıma dert olmasın. Hadi benden bu kadar diğer postlarda görüşürüz...


6 yorum:

  1. ama en güzeli ne biliyor musun ? takmaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o konuda üstüme tanımıyorum zaten :D teşekkür ederim :D

      Sil
  2. Ay çok merak ettim burcun kova mı? :DD

    Bir de yazılarında boşluk bırakarak yazsan olmaz mı gözlerim pert oldu :D

    Bu arada hayırlı olsun yenisin galiba hoş geldin komşu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok baya teraziyim ama ortak ozelliklerimiz var senin bi yaşındaki kova burcu yorumunu okuyunca fark ettim :D

      Evet evet o su yazı için baya utanç sebebim ama o kadar kaptırıp gitmişim ki boşlukmuş paragrafmış kalmış hep. Ben de sonradan kendi yazıma dönünce acı çektim ama ayıramadım da :')

      Hoş buldum teşekkür ederim :D

      Sil
  3. Odun lafına çok takıldım, ayıp lan bir kıza odun denir mi hiç! Odun onların milli lakabı bi kere asdg

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır bir de başka kelime mi yok niye odun? Odun ne ya? Duygusuz de ne bileyim umursamaz de ama odun ne? En azından beni anlayan çıktı burada çok mutluyum su an :')

      Sil